Ucapan Hari Jadi Untuk Isteri

The Best Ucapan Hari Jadi Untuk Isteri 2022. Hari jadi pasti lebih baik sekiranya diadakan kenduri bacaan doa selamat atau majlis kesyukuran bersempena dengan sambutan hari jadi untuk isteri yang dikasihi itu. Saya sayang awak lebih daripada semalam dan kurang daripada.

Ucapan Hari Lahir Isteriku Terima Kasih Isteriku Kejutan Frayan
Ucapan Hari Lahir Isteriku Terima Kasih Isteriku Kejutan Frayan from raulandkur.blogspot.com

Selamat hari jadi untukmu wahai isteri yang ku sayang, tiada sesiapa yang dapat menggantikan tempatmu dan tiada wanita yang secantik budi pekertimu dan tiada yang lain seindah mata ku. Abang nak ucapkan selamat hari lahir. Saya sayang awak lebih daripada semalam dan kurang daripada.

Saya Sayang Awak Lebih Daripada Semalam Dan Kurang Daripada.


Hari jadi pasti lebih baik sekiranya diadakan kenduri bacaan doa selamat atau majlis kesyukuran bersempena dengan sambutan hari jadi untuk isteri yang dikasihi itu. Semoga hari lahir tahun ini menjadi hari lahir amat bermakna buat sayang sebagai seorang isteri dan disampingi. Selamat hari jadi cinta saya.

Mengharapkan Dia Dengan Ucapan Selamat Hari Jadi Yang Hangat Dan Romantis.


Terima kasih kerana menjadi kekasih saya, isteri saya, kawan baik saya dan pasangan jiwa saya! Hari jadi pasti lebih baik sekiranya diadakan kenduri bacaan doa selamat atau majlis kesyukuran bersempena. Abang nak ucapkan selamat hari lahir.

Selamat Hari Jadi Untukmu Wahai Isteri Yang Ku Sayang, Tiada Sesiapa Yang Dapat Menggantikan Tempatmu Dan Tiada Wanita Yang Secantik Budi Pekertimu Dan Tiada Yang Lain Seindah Mata Ku.


Belum ada Komentar untuk "Ucapan Hari Jadi Untuk Isteri"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel